"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2018-09-06

Fotópályázaton

Részt vettem életem első fotópályázatán. Városunkba rendezték meg július végéig a “Kedvenc helyem a városban” mottóval a pályázatot. Mint utólag megtudtam 350 fotó érkezett az adott címre és a kiválasztott legjobb 12 fotó között az enyém is közte.
Hatalmas öröm ez nekem! 2 hónapig, október végéig a város központjában nézhetők meg a képek széles vászonra húzva. Mind nagyon szép, képtelen lennék választani közülük. Valójában mindet el tudnám képzelni a lakásunk egy-egy falán.

Az én fotóm
Egy 100,- Eurós vásárlási utalványt is kaptunk ajándékba és aminek kifejezetten örülök, hogy a kiállítás után megkapjuk a vászonra nyomtatott, névvel ellátott fotóinkat. :-)
Az eseményre, a városnak tisztelettel fel is öltöttem a bajor viselet egy modern variációját.


14 megjegyzés:

  1. Megérdemelt az elismerés! Gratulálok! <3

    VálaszTörlés
  2. Nyerni mindig jó, a hétköznapokat teljesen fel tudja dobni.Értékelni kell !
    A nyertes fotó is jó/szép/hangulata van - de nekem a "viseletes kép" is nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  3. Szuper! Már jó pár fotód díjnyertes lehetne :) gratulálok! Orsi

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!Nagyon ügyes vagy és mindkét kép tetszik!🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aloha, nagyon kedves vagy, köszi ❤️ (Örülök, hogy még itt vagy nálam :-) )

      Törlés
  5. Gratulálok itt is!!!
    Én eddig csak olyan fotópályázatokra jelentkeztem, ahol több tíz ezer pályázó volt, elég esélytelen is volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Flögi. Az érdekes az volt mikor megláttam a pályázatkiírást, azonnal magam előtt láttam melyik fotót fogom beküldeni. Nem az nyert, hanem egy másik. Összesen 4 fotómat küldtem be. Nekem is meglepetés volt, mikor leleplezték a 130x130 cm-es nyertes képemet a 4 közül.

      Törlés