"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2017-11-06

Októberi aranymorzsák 1. A mi hegyünk

Már itt a november és az én októberi aranymorzsáim még csak most jönnek... 

A legszínesebb és a legvarázslatosabb az Alpok környékén számomra az október. Fotós és természetjáró szemmel talán a legtöbbet nyújt. Az idén sem hagytuk ki!

Az első utunk a mediterrán Garda-tó után a mi hegyünkhöz vezetett. Igazi indián nyárban volt részünk színekkel, gombákkal.





Út az őszbe
















Mintegy 900 m-en jártunk és ezen a tisztáson néha egy tó szokott lenni. Árvízre is volt már itt példa. Egy földbe levert oszlopon a jelzés mikor milyen magasan járt a víz szintje és elárasztotta az utat, ahonnan a fotót is készítettem.



Épp csak nedves a föld, ahol a tó szokott lenni







Az almárium gyarapítása
Szilvás rétes vaníliás mártással - mi ezzel gyarapítottunk :-)

11 megjegyzés:

  1. A levél a cseppekkel, a gyengém. Szilvás rétes, ilyent sem hallottam, próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod nekem is, többször is megörökítem. A rétes nálam az első helyen áll, bármi is legyen benne. A picit rumos szilvával kitűnő volt.

      Törlés
    2. Én ettem már szilvás rétest többször is, nagyon finom 😋

      Törlés
  2. Szép helyek és regeteg gomba, az az édesség meg a végén iszonyatos egy bomba, meg sem tudnám enni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó egy adag volt a rétes, sajnos elfelejtettük mondani, hogy tejszín nélkül kérjük, az ott maradt a tányéron. Nem mindenhol tüntetik fel a tejszínt - adják automatikusan, főleg az osztrákoknál - és mi nem gondoltunk rá, hogy rendelésnél említsük, isteni fini volt, legyűrtűk. :-)

      Törlés
  3. Milyen bolond már az ember (én), megnéztem a visszautaló linkedet, csavarodott egyet a szívem a virágos mező láttán, szinte éreztem azt a meleg, virág/szénaillatú levegőt...:)

    ... mennyi gomba, te jó ég! :O és milyen gyönyörű még a dália! :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan eljön a virágos mező ideje is, addig pihenő, erőt gyűjtő időszak jön... :-)

      Törlés
  4. Látom a gombákon mindenkinek megakadt a szeme. El kéne végezned valami tanfolyamot, akkor nem csak fotózni, szedni is lehetne. Én nagyon szeretem az erdei gombákat - össze se lehet hasonlítani ízüket a pince-gombával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes lenne, mert bő a kínálat. Bár Csernobil hatása a gombákban még mindig igen erős és a környék is érintett.

      Törlés
  5. Nekem is a gombák a kedvenceim :-) A pirosak fehér pöttyökkel 🍄

    VálaszTörlés