"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2018-05-02

Wasserburg am Inn

A hétvégét a barátainknál töltöttük és hazafelé betértünk egy régen kedves városunkba, az Inn-folyó gyöngyszeméhez.
Városi futóversenyt rendeztek a belvárosi sétálóutcát lezárták, nagy volt a hangzavar. Ezt kikerülve a csendesebb, színes utcákban nézelődtünk. A város részletes leírását még több képpel itt olvashatjátok tőlem.



Az Inn-folyón átívelő Vörös-hídon át a belvárosba mindig egy kalandos utazás a múltba. A 13. századi városi jogokkal rendelkező települést a különböző stílusjegyekkel az árkádok, egykori városvédő kapuk, tornyok, szobrok, falfestmények, kutak, napórák, a színes cakkos homlokzatok teszik különlegessé és varázslatossá.



Az Inn kapu belső oldala


Megszámlálhatatlanul sokszor jártam már a városban, de még mindig vannak dolgok, melyek eddig nem tűntek fel, mint a legrégebbi gótikus temploma melletti napóra. Természetesen bekerült a gyűjteményembe!












“A hagyomány a tűz megőrzése és nem a hamuhoz való imádkozás.” Ulrich Haass

8 megjegyzés:

  1. Nem mondod, hogy egy ilyen gyönyörű napórát eddig még nem szúrtál ki?! Te, a napóra-gyűjtő...
    Az az idézet a végén nagyon jó! Elraktározom 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, így el tudok veszni a részletekben, hogy nem veszek észre ilyen szép napórát. :-D De az is lehet, hogy annyi itt a látnivaló, hogy ahhoz több alkalomra van szükség. ;-)

      Törlés
  2. Most a borostyános, íves kaput emeltem ki magamnak :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az a kis, imára kulcsolt kezű gnóm lett a kedvencem :-) Olyan mosolygós szeme van !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondod? Én inkább kis gonosznak látom. :-)

      Törlés
  4. Mi is pár éve voltunk. Nekem nagyon tetszett. te több részletet kiszemezgettél, mint én (falakon stb.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor jártunk itt is és még mindig vannak ismeretlen apró részletek.

      Törlés