"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2018-07-09

Virágmezős Walchsee a Zahmer Kaiser lábánál

Az év minden szakában érdemes ide ellátogatni. Minden hónap, minden évszak nyújt valami szépet, de talán májustól júliusig, mikor felhők úsznak az a kék égen és tükrözüdnek a smaragd zöld tó tükrén, mikor nyílnak a hegyi virágmezők a legbűbájosabb a táj.


Walchsee
A Zahmer Kaiser lábai elé terített színes virágmezők a lápos, ásványokban igen gazdag talajnak köszönhetően változatosak voltak. Kosbortól a sárga nősziromig, a gyapjúsástól a kígyógyökerű keserűfűig amíg a szem ellátott. Körbejártuk a tavat.


Zahmer Kaiser 





















Többen sétáltak a tó körül, magyarokkal is találkoztunk. Visszaérve Walchsee településéhez finom fagyival kényeztethetjük magunkat a festett tiroli házak között.

Epres
Forró málnás vanília

8 megjegyzés:

  1. ugye, hogy nem lehet betelni a vadvirágos rétekkel??? :) annyira szépek...

    régebbi túráimon sose szedtem vadvirágot, hagytam élni a természetes helyén, de az idén már kétszer "bűnöztem" és szedtem, mert annyira szép volt és még otthon is akartam látni egy ideig. Meglepően sokáig megmaradtak vázában is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a legszebb!
      Nem szedek vadvirágokat - inkább fotózom. Más is tudjon benne gyönyörködni és én is jövőre, ha visszatérek. Ha a túrázók közül mindenki csak egy szálat szedne le, akkor néhány év múlva már nem nyílna egy virág sem. :-(

      Törlés
  2. Azért ez nem szép dolog... a végére ilyen fotókat tenni.... hogy az olvasónak csak nyelnie kelljen nagyokat ! :-)
    De szép az a gyapjúsásos mező (is) !

    VálaszTörlés
  3. Az a stég T alakban a kacsával, mindent visz! <3 És az az epres fagyi... nyammmm!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Nem tudtam kihagyni :-D
      Eper, málna nálunk mindig jöhet.

      Törlés
  4. Gyönyörű. Ahol most jártunk ott is hihetetlen nagy és pompás virágos legelők voltak. Nekem még egy kis időbe fog telni, mire a blogba kerül...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán ilyenkor a legszebb. :-) Igen, láttam milyen csodás helyen jártatok, várom a beszámolót róla!

      Törlés